Veliko proljetno čišćenje kućnog ureda

Proljetno čišćenje kućnog ureda odličan je način da se poveća iskoristivost radnog prostora, poveća dojam otvorenosti i oslobodi radni stol od nepotrebnih materijala koji smanjuju organizaciju i volju za radom. Čak i osobe kojima kreativni nered predstavlja poticajno radno okruženje nakon završenog projekta ili prelaska na novi često imaju potrebu za temeljitim čišćenjem i posežu za arhivskim kutijama. Iako je generalno pospremanje radnog materijala i uredskog pribora jedna od boljih radnih navika u svako doba godine, proljeće posebno pogoduje novim počecima pa veliko čišćenje uredskog prostora, kao i samog doma, mnogima predstavlja svojevrstan ritual za označavanje novih, uspješnijih početaka.

Pospremanje kućnog ureda

Rad u vlastitom domu osjetno se razlikuje od rada u uredskom prostoru, jer je daleko udobniji i fleksibilniji. Ipak, veća udobnost često povlači za sobom i manju brigu o urednosti pa je povremeno veliko spremanje ključno za održavanje funkcionalnosti kućnog ureda. Neurednost i prenatrpanost smanjuju motivaciju za rad, dok pregledan uredski stol i čist radni prostor olakšavaju izvršavanje raznih zadataka i slobodan protok ideja pa se svakako povremeno treba riješiti nepotrebnih predmeta i starih zabilješki koje odvlače pažnju od aktualnih projekata i radnih aktivnosti.

nered1
Pospremanje radnog prostora nije uvijek jednostavan posao, posebno ako se radi o skučenom prostoru s velikom količinom radnog materijala, pribora i uređaja koji uvijek trebaju biti nadohvat ruke. Ipak, uz dobro planiranje i nekoliko komada praktične uredske opreme za odlaganje, moguće je veći dio materijala skloniti sa stola te na njemu ostaviti dovoljno slobodnog prostora za neometan rad. Pisači, faks uređaji i razni punjači mogu se preseliti na stola na police, gdje će biti zaštićeni od prašine i neće zauzimati sam radni prostor, a prazne kutije mogu se pretvoriti u skladišni prostor za arhiviranje materijala ispod ili pored stola. Olovke i ostali pisaći pribor mogu stajati u stolnim organizerima, a stolne kutije mogu poslužiti za odlaganje dokumenata i ostalih papira. Ostali predmeti mogu pronaći svoje mjesto u raznim kutijama za odlaganje, gdje neće ometati rad.

Uredski materijal

U svakom se radnom prostoru vremenom nakupi velika količina materijala, uredskog pribora i stručne literature za koje ne postoji predviđeno mjesto. Ako u kućnom uredu nema mjesta za dodatne zidne police, komode i ormariće, uredski artikli poput držača za knjige, mapa, fascikala i registratora mogu preuzeti njihovu funkciju. Za preglednost, razne se zabilješke i dokumenti mogu uvezati ili označiti etiketama i post-it naljepnicama prije odlaganja. Dokumenti koji sadrže bitne podatke mogu se i uslikati pa prenijeti na računalo, gdje će biti dostupni u svega par klikova, a neće zauzimati prostor na stolu.

uvezivanje spisa1

Stolne ladice za spise također mogu preuzeti dio tereta bez narušavanja urednosti i općeg dojma, a uredske bilješke koje nisu za arhivu mogu se podići s radne površine te pričvrstiti pribadačama na plutene ploče na zidu. Kako bi se izbjeglo nakupljanje raznih zabilješki na stolu, umjesto običnih papirića mogu se koristiti i samoljepljivi blokovi.

Za dodatne ideje za odlaganje i arhiviranje te održavanje radnog prostora urednim, pogledajte koje sve artikle uredskog materijala trenutno imamo na akciji u našoj e-trgovini.